Saturday 13 September 2014

(VIDEO) Menuju 'Republic of Malaysia'?


Gua malas nak tulis banyak pasal ostad mulut busuk ni. Pasal orang lain pun dah banyak tulis pasal dia. jadi gua sekadar nak mengingatkan saja pasal 'Game' ataupun permainan yang dia dan puak-puak anti-establishment dia nak buat. Pada gua, dah cukup sangat point kalau nak sumbat dia dalam ISA buat seumur hidup. Kalau ada ISA lah.
trojan horse anwar dalam PAS: wanji


Layan Video dibawah ini dulu sampai habis:





Wan Ji yang mengaku dirinya sebagai ustaz ini amatlah jelek perangainya. Sudahlah mulut longkang, ada hati nak bikin plan buang Raja-Raja Melayu dalam Malaysia ni. Apa dia ingat kita yang ada ni nak duduk tengok saja?

Keceluparan, kebiadaban Wanji tak kenal siapa. Haron Din dikatakanya Ulama Kepala Lutut.
Dalam Video di atas, Wanji ada kata untuk bagi hangat 'game' bodoh dia, mesti akan ada orang-orang yang akan kena tangkap. Dan nama yang disebut antaranya ialah 'Ali Abdul Jalil' dan nama dia sendiri. Video ini telah lama dibikin dan memang si Ali Abdul Jalil dengan sengaja jelas memaparkan buruk perangainya di dalam post post facebooknya.

klik link, lihat apa Ali Abdul Jalil post:
                                            Ancaman Tersirat Dalam Akta Harmoni

Abdul Jalil, nama dalam video di atas, buat hal dan dituduh bawah
Akta Hasutan, kes dengan RAJA MELAYU
Wanji, buat hal dan dituduh bawah
Akta Hasutan, kes dengan RAJA MELAYU

Tengok video ni pulak:


Dan sekarang, apa yang dikatakan sebagai 'GAME' dalam video atas tadi dah jadi realiti apabila nama yang dia sebut dalam video pertama, bahawa Ali Abdul Jalil akan ditangkap Polis dan Wanji sendiri pun akan ditangkap Polis atas kesalahan menghina Sultan. Maka adakah ini kebetulan atau perancangan mereka?

Kelihatan kakak si bodoh Ali Abdul Jalil berucap dengan amat-amat bias apabila lansung tak sebut apa adik dia yang bodoh bahalol itu dah buat. Tak taukah dia adik dia yang bodoh tu dah menghasut orang ramai menghapuskan sultan, menghina Perlembagaan Persekutuan dan sengaja menimbulkan masalah dalam masyarakat?

Kalau undang-undang Akta Hasutan ini lama sangat sekalipun, tak tau kah si kakak ni bahawa dalam mahkamah, masih akan petik keputusan-keputusan kes-kes yang dah berusia RATUSAN TAHUN??

Kelihatan mangkuk hayun Khalid Ismath, tokoh syiah Melayu mengambil kesempatan menangguk di air yang keruh dengan menghina dan memfitnah kononnya Ali yang bodoh (sebagaimana kakak dia kata) itu dilayan dengan teruk oleh Polis. Inilah dia Syiah, suka menipu, berbohong dan mengadu domba orang lain, asalkan hasrat jahatnya tercapai. Laknat kau Khalid Ismath.

Walaupun si Syiah dan kakak si bodoh ni menipu,
gua sarankan pihak Polis jangan nak layan baik sangat dengan Ali bodoh ni. 


     1. Kita jangan ikut rentak game bodoh mereka
     2. Kita kena sediakan set undang-undang yang tegas bagi membendung hal-hal begini
     3. Jangan kita biar trend masyarakat mengalir mengikut racun puak2 ini.
     4. PDRM, Peguam Negara wajib guna semua cara untuk pastikan puak-puak Wanji ni tak lepas dari penjara
     5. Jangan sampai nasi jadi bubur.

Kedaulatan Raja-Raja Melayu, wajib dipertahankan!

Berkaitan:
      MALAYSIA NEGARA BEBAS! BEBAS CAKAP APA SAJA?

1 comment:

  1. Sultan juga adalah GELARAN bagi Allah, Tuhan Rabbul Jalil.Maksud ayat 33, surah Ar-Rahman, "Kamu tidak akan menembus keluar melainkan dengan satu kekuasaan" Al-Sultan adalah bahasa Arab yang bermaksud 'Kekuasaan' - bukan bererti syaithon seperti si laknat Wanji ini. Dia mempersendakan salah satu gelaran bagi Allah (Sultan=Kekuasaan). Sultan dikalangan pemerintah adalah Khalifah di muka bumi yang memikul tanggungjawab bagi pihak Allah.

    ReplyDelete